"Zielona Linia", to pierwsze w kraju Centrum Kontaktowe dla Klientów urzędów pracy z całej Polski. Założycielem Centrum jest Centrum Rozwoju Zasobów Ludzkich w Warszawie, jednostka Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej. "Zielona Linia" umożliwia kontakt Klienta z urzędem pracy za pośrednictwem różnych kanałów dostępowych (telefon, e-mail, formularze internetowe, konta osobiste na portalu), zamiast osobistej wizyty w urzędzie.
Nasi konsultanci telefonicznie oraz e-mailowo odpowiadają na pytania z zakresu ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy oraz m.in. Kodeksu pracy, działalności gospodarczej, zatrudnienia osób niepełnosprawnych i cudzoziemców czy też koordynacji systemów zabezpieczeń społecznych. Pomagają wyjaśnić zawiłe sytuacje, informują o dostępnych formach pomocy z urzędu pracy czy możliwości szkoleń finansowanych zarówno ze środków Funduszu Pracy jak i środków unijnych.
"Zielona Linia" to system, który nieustannie się rozwija i poszerza swój zakres działania. Już teraz jest to ogólnopolska sieć współpracy w ramach której współpracują wszystkie powiatowe i wojewódzkie urzędy pracy. Centrum ZL pretenduje bowiem do najlepszych inicjatyw e-urzędu na miarę XXI wieku. Priorytetem działań "Zielonej Linii" jest wysoki poziom satysfakcji naszych klientów, stąd nieustanne szkolenia, testy i szeroki system motywacji pracowników naszej infolinii.